ماشین های اداری شارپ sharp
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت شارپ یک شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی است که در اوساکا قرار دارد. شرکت sharp در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است. شرکت شارپ یکی از تولیدکنندگان در طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی می باشد. این شرکت  یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی الکترونیکی است.

ماشین های اداری شارپ sharp

ماشین های اداری شارپ sharp

ماشین های اداری شارپ از تجهیزات و وسایل پرکاربرد و پراستفاده در اداره ها و سازمان ها می باشند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا ماشین های اداری در مدل های مختلف و برندهای متفاوتی از جمله ماشین های اداری مادیران، ماشین های اداری کانن CANON، ماشین های اداری اچ پی HP، ماشین های اداری ریکو Ricoh و ...... طراحی و تولید شده اند و به بازار عرضه شده است. ماشینهای اداری با مدل ها و انواع مختلفی دارای کاربرد و کارایی خاص خود هستند.

انواع ماشین های اداری شارپ عبارتند از : دستگاه فکس، دستگاه کپی، دستگاه اسکنر و دستگاه پرینتر از ماشینهای اداری اصلی و پرکاربرد می باشند.

امروزه طیف گسترده ای از ماشین های اداری شارپ در محیط های اداری و سازمانی و بانکی و ..... مورداستفاده قرار می گیرند زیرا ماشینهای اداری می توانند در سرعت بخشیدن به روند کاری بسیار کمک کنند و تاثیر بسیاری دارند.

ماشین های اداری فتوکپی دستگاهی هستند که برای کپی کردن متون یا تصاویر استفاده می شوند. دستگاه فتوکپی مناسب برای استفاده در سازمان ها ، اداره ها، شرکت ها، بانک ها ، منازل و ..... هستند. دستگاه های فتوکپی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه کپی لیزری – دستگاه کپی جوهرافشان – دستگاه کپی سوزنی می باشند.

ماشین های اداری اسکنر دستگاهی است که به وسیله نور یا لیزر تصاویر، متون و نوشته ها و اطلاعات را اسکن می کند و به تصویر دیجیتال تبدیل می کند. در واقع اسکنرها دستگاهی برای ورود عکس یا متن به رایانه می باشند که در انواع مختلفی از جمله : اسکنرهای دستی – اسکنرهای سه بعدی – اسکنرهای تخت یا مسطح – اسکنر شیت فد و .... طراحی و تولید شده اند.

یکی از ویژگی های یک شرکت خوب یا اداره ها این است که از بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین ماشین های اداری با توجه به نیاز کاری انتخاب و استفاده کنند.


منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی